YÜKLENİYOR

Software Cloud As a Service
BULUT 5651 LOGLAMA:

5651 nolu yasaya göre ister çalışanlarınıza, ister ziyaretçilerinize sağladığınız internet erişiminin kayıt altına alınması, mühürlenmesi ve 2 yıl süre ile saklanması zorunludur. İnternet hizmetini loglama dhcp, http ve nat loglarını içerdiği gibi, hotspot ile giriş yapan kişilerin kimlik bilgilerinin de loglanmasını kapsar.

AtlasLogger Syslog destekli tüm cihazlarla entegre çalışır. Farklı cihazlardan, hotspot Ziyaretçi Logu, Network Policy Server Logu, Active Directory Logu gibi farklı logları alıp, tek bir altyapıda birleştirir, kayıt altına alır ve mühürler. Bulut tabanlı mimarisi sayesinde her yerden ulaşılabilir. Uyarı sistemi ile sms ve mail yoluyla bilgilendirmeler alabilirsiniz.

BULUT Santral:
Sınırlama Yok: Tüm özellikleri sınırsız olarak kullanabilirsiniz. Operasyonunuzu tek merkezden yönetin. Her yerden ulaşılabilir olun.
Taahhüt Yok: Lisans bedeli, bakım ve destek ücretleri ödemeyin. Donanım ve kurulum maliyetine gerek olmadan aylık kiralama modeli ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
7X24 Destek: Konusunda uzman ekibimize 7x24 ulaşabilir telefon, mail yada destek uygulaması üzerinden hizmet alabilirsiniz.
Bulut Tabanlı Altyapı: KVKK ve ISO 27001 Standartlarına uygun güvenlikli, Türkiye Sınırları içerisinde %99,9 SLA ile yüksek performanslı, bulut altyapısı
Hızlı Entegrasyonlar ve API Desteği: API ve WEB servisleri kullanarak hızlı ve kolay entegrasyonlar kurabilirsiniz.
Bulut Çağrı MERKEZİ:

Inbound, Outbound ya da Blended çağrı merkezleriniz için kusursuz çözümler sunar. İş akış süreçlerine uygun, kolay yönetilebilir ve dinamik yapısı sayesinde çağrı merkeziniz her an ihtiyaç duyulduğu şekilde çalışır.

IVR sesli karşılama
IVR sistemine, kendi ses kayıtlarınızı, güncel mesaj ya da müzik içeriklerinizi, kolayca yükleyebilir bu şekilde yanıt sisteminizi güncel tutabilirsiniz.
Gelişmiş raporlama
Takım lideri ekranlarında, müşteri temsilcisinin tüm süre ve görüşme bilgileri anlık olarak izlenebilir ve raporlanabilir. Günlük/haftalık/aylık kırılımlarında 1000 kadar detaylı raporlama sistemi ile çalışma performansını takip edebilirsiniz.
Kuyruk yönetimi
İlgili grup oluşturulup, altına da bu departmanda çalışanların dahilileri tanımlandığında bu gruba gelen çağrı istenilen şekilde dağıtılabilir. En son konuşan ilk açsın, hepsi aynı anda çalsın, çağrıyı ilk alan agent açsın, en az konuşan ilk açsın vb. şeklinde birçok farklı stratejiler sistem içinde kurgulanabilir.
Predictive dialer
Tahmini agent uygunluğunu baz alarak arka tarafta otomatik olarak pek çok kontak arayarak, agent verimliliğinin artmasını sağlayan teknolojidir.
Dinamik script yapısı
Dinamik Script Yapısı Çağrı kapatma kodları, yani çağrıların konu dağılımlarının (Şikayet, Memnuniyet, Destek, Anket vb...) istatistiksel olarak dağılımını görmek için, seçilebilir sınırsız maddeler olarak eklenebilir.
ACD (Otomatik çağrı dağıtımı)
Müşteri temsilcilerinin çağrı, mola, çağrı süresi değerlendirmelerine göre 5 ayrı öğrenen sistem sayesinde (Manuel, Agentless, Preview, Precise, Predictive Dialer) dış aramaların çıkış zamanlamaları otomatik olarak ayarlanır.
Wallboard
Müşteri temsilcisinin ekranına bağlanarak tüm faaliyetleri anlık olarak izlenebilir. Müşteri temsilcisinin manuel mod ve bekleme sürelerinin limitlerini belirleyebilirsiniz.
Dahili ses kayıt yönetimi
Müşteri temsilcisinin ekranına bağlanarak tüm faaliyetleri anlık olarak takip edebilir ve dinleyebilirsiniz.
Özelleştirilebilir kullanıcı ekranları
Tüm seviyelerdeki (admin-agent-takım lideri-supervisor) kullanıcılar için özelleştirilmiş basit yönetilebilir ekranlar tasarlanabilir, tüm ekranları kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz.
CRM ve ERP entegrasyonları
Web ve Api servisleri kullanarak işletme içinde yer alan paket ya da özel, masaüstü ya da web tüm uygulamalarla kolayca entegre edilebilir.
BULUT Yedekleme:

Bulut yedekleme hizmeti, önemli ve kritik gördüğünüz verileriniz için güvenli bir ortam sağlayarak yedekleme ihtiyaçlarınızı karşılıyor. İstenmeyen durumlarda, verilerinize tutulan yedeklerinizden geri dönme olanağı sağlıyor.

Kimler için ideal?
Veri yedekleme sürecini otomatik bir sürece dönüştürmek isteyen
Sunucularındaki ve bilgisayarlarındaki verilerini güven altına almak isteyen
Verilerini olağanüstü durumlara karşı uzak bir lokasyonda yedeklemek isteyen
Sunucu kapasitesini veri yedekleme alanı olarak kullanmak istemeyen
Verilerini güvenli bir ortamda yedeklemek isteyen

İletişim için

KVKK AYDINLATMA METNİNİ OKUDUM, ANLADIM.